Działalność rynkowa
W Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek dziennika „Rzeczpospolita” wartość marki LOTOS w 2010 r. wyceniono na 675 mln zł - o 9,8% wyżej niż w 2009 r.
Podejście do zarządzania
Działalność handlowa Grupy Kapitałowej LOTOS prowadzona jest zarówno w podmiocie dominującym - Grupie LOTOS, jak i w spółkach zależnych, tj. w LOTOS Paliwa, LOTOS Tank, LOTOS Oil, LOTOS Asfalt, LOTOS Parafiny i LOTOS Kolej.
Dokonania
W 2010 r. Grupa LOTOS umocniła swoją pozycję rynkową, jako stabilny i wiarygodny partner handlowy, oferujący produkty najwyższej jakości.
Plany rozwoju
Plany rozwoju na 2011 r. w segmencie handlowym związane są głównie z realizacją celów wyznaczonych dla tego obszaru w strategii na lata 2011–2015.