LOTOS w liczbach
Skonsolidowana sprzedaż (kwartalnie)
kwartalnie | 4Q10 | 3Q10 | 2Q10 | 1Q10 | 4Q09 | 3Q09 | 2Q09 | 1Q09 | 4Q08 | 3Q08 | 2Q08 | 1Q08 |
Wolumen sprzedaży |
||||||||||||
'000 t | ||||||||||||
Benzyny | 364,3 | 386,1 | 371,5 | 331,3 | 340,4 | 350,6 | 340,9 | 279,6 | 329,5 | 340,7 | 343,9 | 324,7 |
Benzyna surowa | 74,6 | 31,3 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 |
Reformat | 49,9 | 36,6 | 30,2 | 37,2 | 48,9 | 44,8 | 6,0 | 12,1 | 36,6 | 30,3 | 30,2 | 54,4 |
Oleje napędowe | 1 121,1 | 1 133,1 | 967,5 | 885,2 | 1 069,3 | 1 030,2 | 883,1 | 763,1 | 901,0 | 860,3 | 659,8 | 601,7 |
Paliwo bunkrowe | 13,2 | 7,8 | 7,6 | 6,0 | 11,7 | 6,9 | 26,2 | 18,5 | 46,7 | 100,9 | 59,9 | 28,4 |
Lekki olej opałowy | 152,8 | 78,6 | 49,3 | 107,4 | 106,3 | 60,5 | 47,5 | 115,9 | 110,7 | 74,2 | 53,5 | 100,3 |
Ciężki olej opałowy | 334,5 | 133,5 | 226,8 | 320,9 | 127,1 | 28,8 | 44,4 | 229,2 | 151,9 | 57,6 | 103,5 | 340,4 |
Paliwo JET A-1 | 46,5 | 68,2 | 61,9 | 74,2 | 61,4 | 116,4 | 98,3 | 89,0 | 126,7 | 121,7 | 120,6 | 122,9 |
Oleje smarowe | 8,3 | 18,7 | 22,0 | 15,2 | 16,6 | 17,5 | 21,6 | 12,5 | 15,9 | 21,2 | 23,1 | 17,5 |
Oleje bazowe | 27,9 | 27,7 | 33,9 | 30,5 | 26,1 | 35,7 | 24,6 | 19,7 | 26,7 | 22,1 | 26,3 | 23,0 |
Asfalty | 226,8 | 334,1 | 238,4 | 41,8 | 212,3 | 315,5 | 233,1 | 38,0 | 209,6 | 306,6 | 275,9 | 47,9 |
Gazy płynne | 22,6 | 29,2 | 24,5 | 16,9 | 19,4 | 38,1 | 46,3 | 40,5 | 29,8 | 65,6 | 50,1 | 43,8 |
Pozostałe produkty i towary rafineryjne | 44,5 | 43,0 | 40,7 | 32,8 | 31,9 | 36,4 | 28,7 | 26,9 | 26,5 | 28,7 | 27,0 | 28,5 |
Razem | 2 487,0 | 2 327,9 | 2 074,3 | 1 899,4 | 2 071,4 | 2 081,4 | 1 800,7 | 1 645,0 | 2 011,6 | 2 029,9 | 1 773,8 | 1 733,5 |
Skonsolidowana sprzedaż netto |
||||||||||||
PLN m | ||||||||||||
Benzyny | 1 531,6 | 1 571,0 | 1 544,8 | 1 331,2 | 1 300,1 | 1 423,1 | 1 399,3 | 956,6 | 1 144,8 | 1 433,1 | 1 425,9 | 1 223,6 |
Benzyna surowa | 175,0 | 64,9 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 |
Reformat | 117,1 | 81,8 | 70,4 | 78,4 | 94,9 | 85,4 | 13,4 | 17,9 | 51,9 | 69,3 | 69,0 | 111,9 |
Oleje napędowe | 4 437,4 | 4 308,2 | 3 714,0 | 3 097,5 | 3 245,9 | 3 378,0 | 2 779,8 | 2 340,4 | 2 956,2 | 3 258,2 | 2 699,9 | 2 193,6 |
Paliwo bunkrowe | 29,6 | 15,7 | 17,7 | 11,5 | 34,5 | 12,0 | 37,1 | 23,3 | 69,8 | 214,4 | 133,2 | 50,7 |
Lekki olej opałowy | 405,8 | 197,2 | 125,3 | 243,8 | 229,9 | 126,2 | 95,9 | 228,6 | 236,1 | 202,5 | 151,9 | 249,3 |
Ciężki olej opałowy | 427,3 | 182,7 | 310,9 | 410,8 | 163,0 | 41,1 | 49,4 | 170,3 | 111,3 | 68,8 | 120,0 | 357,1 |
Paliwo JET A-1 | 108,7 | 157,0 | 149,6 | 152,2 | 119,6 | 211,5 | 175,9 | 144,9 | 231,9 | 318,7 | 327,5 | 276,3 |
Oleje smarowe | 90,4 | 86,8 | 94,3 | 63,0 | 64,7 | 83,5 | 104,2 | 64,0 | 69,1 | 107,2 | 114,2 | 78,3 |
Oleje bazowe | 92,5 | 90,6 | 94,0 | 71,5 | 59,9 | 78,7 | 44,6 | 36,7 | 102,0 | 71,5 | 63,8 | 50,0 |
Asfalty | 351,4 | 516,4 | 356,9 | 53,9 | 322,8 | 458,0 | 287,3 | 41,1 | 298,4 | 416,1 | 323,8 | 55,1 |
Gazy płynne | 71,7 | 84,0 | 65,6 | 50,0 | 54,2 | 85,6 | 81,7 | 77,7 | 104,4 | 136,9 | 131,1 | 119,6 |
Pozostałe produkty i towary rafineryjne | 68,7 | 85,2 | 77,6 | 59,0 | 63,0 | 59,1 | 49,6 | 47,1 | 52,6 | 64,1 | 51,9 | 48,4 |
Pozostałe towary i materiały | 61,7 | 53,4 | 32,5 | 28,9 | 41,4 | 46,4 | 20,9 | 21,9 | 32,0 | 35,7 | 16,3 | 15,6 |
Usługi | 50,1 | 46,9 | 41,4 | 33,9 | 36,1 | 29,1 | 26,6 | 21,7 | 27,0 | 27,0 | 29,5 | 19,2 |
Inne korekty* | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 16,4 | -5,7 | -8,2 | -2,5 | 12,6 | -5,6 | -5,0 | -2,0 |
Akcyza i opłata paliwowa | -2 279,6 | -2 259,0 | -1 947,9 | -1 774,0 | -1 821,9 | -1 980,0 | -1 709,6 | -1 473,1 | -1 749,0 | -1 653,7 | -1 435,1 | -1 285,2 |
Razem przychody ze sprzedaży | 5 739,4 | 5 282,8 | 4 747,1 | 3 911,6 | 4 024,5 | 4 132,0 | 3 447,9 | 2 716,6 | 3 751,1 | 4 764,2 | 4 217,9 | 3 561,5 |
* inne korekty dotyczyły bonusów i nie były wcześniej rozliczane na produkty